Guernica Blues 2015 (Galego)

 

Guernica Blues 2015

Guernica Blues 2015

*Guernica *blues

2015,
Cara a finais de novembro,
xunto a un muro de Farnham,
unha rosa de outono en soidade
fálalle á alma dun poeta

1937, Primavera,
tarde na praza,
feira dun novo luns,
un mozo axeonllado
cando as campás comezan a berrar

2015, Outono,
A confusión reina,
a rosa do muro murmura,
escribe unha canción de amor,
di,
unha canción triste en tempo de guerra.

1937,
miña vida,
meu soño, miña paz,
meu acougo, miña alma,
toma esta rosa de primavera
branca flor do meu corazón,
toma esta rosa,
símbolo do meu amor eterno.

2015,
un verso por noite,
de amor e odio,
de paz, vida,
guerra e morte.

1937,
funga o ceo sobre as súas cabezas,
meu agarimo,
meu amor,
nesta hora da nosa morte,
déixame abrazarche forte,
sentir os teus latexados contra o meu peito,
abrázame,
abrázame,
abrázame forte…
deixa que esta rosa mostre
que o amor endexamáis morre
baixo o nome da guerra

2015,
Un *Guernica *blues,
en branco e negro,
conta a historia do destino de dous amantes,
da súa morte nun campo de probas.

1937,
deixa que pase,
pecha as ollos…
abrázame,
abrázame,
abrázame forte…
as tres horas máis longas…
non parecen pasar…
tolemia,
caos,
sen ter cara a onde correr,
cara a onde se esconder,
segundo a segundo…
fogar a fogar,
desmoronanse,
segundo a segundo…
bala a bala,
furan o ceo de anacos,
segundo a segundo…
salpicadura a salpicadura,
cubren as paredes
de carne arrincada
e sangue tépedo.
segundo a segundo…

2015,
Noite chuviosa de outono,
xunto a un muro de *Farnham,
unha solitaria rosa vermella
baila en silencioso pranto.

1937,
Todo detense…
fume, cascallos…
Por alí
unha nai sen fillos bagulla…
Por aquí
un neno orfo chora…
no mercado
dous amantes xacen boca abaixo.
da súa man
un regacho de sangue novo
esvara polos seus dedos
enchoupa a branca rosa de vermello…
unha rosa vermella de primavera
en branco e negro

2015,
Cara a finais de novembro,
xunto a un muro de *farnham,
unha rosa vermella de outono en soidade
fálalle á alma dun poeta

Leave a Reply

