Non no meu nome…

Non no meu nome...

Non no meu nome…

Non no meu nome…

Cando deus non escolle bando

Quen eres ti para culpar?

Non no meu nome

O voso río de camiño de bágoas

regato nas caras cubertas de po

Onde nolos seus xeonllos

Nenos inocentes morren…

Non no meu nome

Os vosos ceos asasinos

Onde mundos enteiros

esbarroanse sen aviso…

Onde dolorosos bicos da Francia

Rompen corazóns inocentes…

Non no meu nome

O voso cascallo dos berros

Onde unha man de pai,

Un brazo de irmán,

Un corpo de fillo sen vida

repousan cubertos en sangue…

Non no meu nome

As vosas armas de dor,

Morte…

Os vosos rastros de perda,

Desacougo…

Cando deus non escolle bando…

Quen eres ti para culpar?

Non no meu nome!!!

Leave a Reply

